jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Söndagmorgon

Publicerad 2013-09-01 09:07:52 i Allmänt

Vaknade av mig sj för en timme sen ich insåg att vi hade fått sova sj hela natten.. Oj!! När hände det sist?

Hörde efter en stund Mys och Neos stämmor lite halvlågt från tvrummet..
Så inte bara att vi har fått sova själva, hon hade även gått ner utan att väcka oss..
Är nå så jävulusiskt utvilad, men däremot är jag nå fruktat kissnödig..
Men det är ju så mysigt att ligga kvar i varmasängen i svalarummet en mulen söndagsmorgon!

Hmm
Nej om jag skulle ta å stiga upp.. Koka lite kaffe, värma baguetter till frullen.. Tja det lät väl bra?! :)

Btw surströmming!
Det var riktigt gott! Iof var jag lite försiktig m mängden av fisk på mina klämmor :)
Men ingen av barnen ville smaka, Tova kom till och med ner med tejpadnäsa å muttrade över att lukten gick igenom tejpen ;) mohaha

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela