jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Skogen!!

Publicerad 2014-08-09 22:10:41 i Allmänt

 
Idag mina käravänner har jag gjort nått som jag inte har gjort på många många år.. Jag har varit I skogen och plockat blåbär!!
 
Det låter säkert inte direkt speciellt för er normala norrlänningar men för mig som lider utav lite olika fobier där ibland spindelfobi ( äckliga jävla kryp!!)
 
Nåja ut i skogen å knopade ihop mig iaf 2l färdig rensade blåbär.. Yey!!
 
Tror jag ska he mig ut i morgon med... Kanske... Vi får se... Beror på vädret.. Äh ni ser mönstret ;) Jag måste ha en ihärdig vän som bokstavligen hämtar upp mig för att sen gå ut i skogen.. Helt frivilligt var det inte ;)
 
Sen efter skogsprom på ca 40min bKade jag en smulpaj och fixade och trixande ihop en kräftmiddag med MyPy, Skräpbo, Pappa och Maritha..
 
Klockan är bara 22 nu men det har varit en lång och mkt roligdag!!
 
POK
C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela