jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

SEX!

Publicerad 2016-08-31 21:50:20 i Allmänt

Hade en mkt intressant diskussion på jobbet m 3av mina kära arbetskamrater.
2/3 var av det manligkönet..
 
Jag förklarade lite lätt och snabbt att JAG är nog bland det tråkigaste du kan ha mellan ett par lakan!
Jag ligger på rygg HEEELA akten, är det riktigt BRA kan jag faktiskt vicka på mina tår av lycka!! 😂
 
Lika är det med hur ofta jag har sex.. Typ 3-4gånger pr år!! 😂
 
Det blev knäpptyst i fikarummet och grabbarna tittar på mig med stooora ögon -Är du seriös?!?!,
 
ha ha riktigt sååå illa är det faktiskt inte 😂😂
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela