jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Ljudböcker!!

Publicerad 2014-08-11 18:55:30 i Allmänt

Är du som mig? Svårt att koppla av, hjärnan går på i raketfart fast du gör allt för att få en stunds vila?
Svaret är mkt enkelt, nästan självklart!!
L J U D B Ö C K E R!!
 
men man måste vänja sig, jag saknade själva boken väldigt länge men nu är det släppt ;)
 
jag är inte låst till en sak utan kan göra mkt samtidigt hjärnan oxå är upptagen :)
vika tvätt som i vanliga fall är bland det värsta jag vet, går nu riktigt bra :)
 
 
he he så här ser jag ut större delen utav dygnen!! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela