jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Fortfarande ont...

Publicerad 2015-02-10 10:51:01 i Allmänt

 
Men på bättringsvägen!!
Idag kan jag faktiskt gå utan att se ut som om jag har kackat ner mig ;) om än lite långsammare än vanligt men jag kan gå!! Yey!!
var förbi på ÖB igår och Putte ( jävla charmtroll morr) garvade som faan och tyckte jag skulle erkänna att jag inte alls hade ramlat utan att Tobbe hade tagit mig hårt i pruppen!! Mina arbetskamrater är såå normala ;) kanske därför det är så kul att jobba där!! :))
 
vädret ute är helt underbart så jag passar på att vädra ut sovrummen på övervåningen.. 
 
nu mer kaffe och njuta av tystnaden en stund till :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela