jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Underbara jul..

Publicerad 2014-12-29 14:37:54 i Allmänt

I vårat hyfsat lilla hus klämde vi in oss 16st varav  5 var barn mellan 3mån-13år..
 
Barnen blev mkt nöjda och glada över alla sina julklappar fast dom inte fick mobiltelefoner, surfplattor eller datorer!
 
Jag lyckades köpa hörlurar åt Tobbe som han blev riktigt nöjd med!
Men jag hade lagt ner tid på dom oxå, läst recensioner och omdömen och sånt skit ;)
 
Tydligen var kablarna nå extra?!? Wtf kablar är väl bara kablar?? Ha ha så insatt är jag i ljud och bild ;)
 
Det är ju som för nått år sen jag fick för mig att vi behövde en ny tv... Glad skuttade jag in på Elgiganten och bad om hjälp.. Blev en 3D led? Och ingen var väl lyckligare än jag över att jag fick en eltandborste med på köpet..
väl hemma blev det mutter dels över märket på tvn och över att jag tiggde till mig tandborsten ist för 3D glasögon.. suck.. Nu är det väl så att vi borstar tänderna oftare än ser på 3D filmer ;)
vägrar erkänna att jag kan ha gjort ett litet fel ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela