jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Avslut och juldravel

Publicerad 2014-12-17 17:19:45 i Allmänt

Jag som många andra har följt serien SOA sen början.. 
Jag grinade ögonen ur mig när sista avsnittet tog slut, satt och höll andan dom sista 20minuterna.. Man viste väl eg vad som skulle hända och fast man vet att det bara är en serie ett sketet tv-program blir man berörd.. Helt sjukt ;)
 
1 vecka kvar till julafton.. Paketen är klara bara inhandla och tillaga en jäkla massa mat kvar då, ska bli mysigt-trångt med hela min familj här.. :)
 
Min älsta dotter som är så sjukt nyfiken på vad hon ska få i julklapp försökte köra med att hon inte gillar överraskningar ( det var nå nytt) så hon ville att jag skulle berätta för henne vad det var i paketen!! Ha ha skulle inte tro det!! ;)
 
Nej om jag skulle utfodra mini me!!
 
PoK
C
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-12-17 17:28:52

Haha, det är mysigt med julafton.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela