jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Piercing

Publicerad 2014-08-31 09:56:33 i Allmänt

Jag har lite svårt för ålder!!
Det är inte alls att jag vägrar åldras/växa upp utan mer att att allt går så fort!
 
35år?!?! Det är en vuxen ålder!!
Men jag känner mig inte vuxen nog än för att lägga piercingar/tatueringar/roliga hårfärger på hyllan riktigt än :)
 
Just nu bär jag lila/blått hår och jag gjorde mig en septumpiercing för nån vecka sen.. Men jag trivs :)
 
Och nej det har inte nå med att jag vill se yngre ut :)
jag tycker bara om att vara jag, det kan lika vända om en kvart till att vilja anv mer "normala" färger till mitt hår eller tja beigakläder :)
 
Tar dagen som den kommer :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela