jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

skyltsöndag

Publicerad 2013-11-24 17:19:30 i Allmänt

Jag bojkottar faktiskt skyltsöndag.. Det är bara skräp i paketen och det är som svårt att försöka förklara för My hur det kan komma sig att det är 400 tomtar på stan då det bara finns1....

Så vi har varit ner till skeå och hälsat på lillebror med familj då hans sambo fyllde år idag.. lämplig söndags aktivitet!

Sen har vi varit och handlat inför kommande vecka, dom stora kommer i morgon och det går betydligt mer mat när vi är 5 ist för 3 :)

Sitter sen och försöker få ihop alla julklappar.. Vad ska man exempel hitta på åt morfar som har allt och är väldans ointr av kläder odyl..


nånä nu ska jag gå å hämta mig lite kaffe och nån alvedon och bota den där jävla huvudvärken jag har som inte vill ge m ed sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela