jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Höfter-knän..

Publicerad 2014-12-18 16:22:50 i Allmänt

Uäh börjar känna mig gammal, höfterna värker och knäna värker.. Får skylla på dom underbart fotriktiga stålhätteskor Jag har på fötterna varje dag.. 
 
För ålder kan det inte vara.. Inte än.. Mååånga år kvar innan jag lägger mig på rygg och erkänner mig besegrad utan nått så banalt som några siffror på mitt körkort!! ;)
 
 
I morgon ska jag ut och trängas med alla andra för julmatsinköp.. Hujja!
Men är det jul så är det jul!!
vi ska gå all in! Eller nej lutfisk hoppar vi över och grisfötter.. Btw vem äter den skiten? Hundarna?!
rätt läskigt med varma kokta grisklövar i en skål.. 
Men allt annat.. Skinka,korvar,sill,lax,röror.. ÅHH Janssons!! Fatta så jävulusiskt gott!! ( dreglar lite lätt)
 
nej släpa min baconröv ut och hämta in kiwi och kanske utfodra mini me.. 
Lät rätt jobbigt ;)
 
PoK
C

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela