jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Barn

Publicerad 2014-11-10 21:15:09 i Allmänt

Det är nästan så att jag sörjer en aning över att jag inte ska ha fler barn, inga fler förlossningar, inga fler "första" upplevelser..
 
men beslutet känns rätt!
jag har inte ork/tid/råd/harmoni till ett till barn!
dom 3 jag har tar "nog mkt" tid..
frstår inte hur mammor i riktigt stora familjer får sin tid att gå ihop?!
jag jobbar halvtid, 2/3 barn på halvtid men ändå känner jag mig otillräcklig..
 
Jag vet inte med er men för mig är det inte graviditeten jag kommer att sakna mest att jag aldrig mer kommer få uppleva, utan förlossningen..
det är helt magiskt vad kroppen klarar utav, att verkligen maxa sin prestation och belöningen är ett litet varmtknytte som är helt perfekt!!
 
Men alla sagor har sina baksidor, vaknätter, slitage i förhållandet, kolik, dåligt samvete gämnte resterande familj då tiden inte räcker till...
 
Nä det känns rätt att inte skaffa fler barn!
Jag har 3 underbara skitungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela