jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Sjukt sjukt uttråkad!!

Publicerad 2014-12-01 15:14:45 i Allmänt

Att vara hemma med ett frisktbarn som klättrar på väggarna utav tristess är riktigt plågsamt!
 
My fick magsjuka lördag em men söndag lunch var det hela över men då är det 48h karenstid att överleva..
 
Mitt barn är lungt sagt inte en filbunke, hon har mer energi än dom första och blir fort uttråkad, så att bara vara hemma är inte riktigt hennes melodi.. Suck..
 
Jag har rätt tråkigt oxå, har städat/tvättat och ska börja gräva fram jultjaffs nu snart..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela