jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Sommar

Publicerad 2014-08-08 13:14:30 i Allmänt

Fatta vilken underbar sommar vi har haft/har!
 
Det har ju nästan varit så varmt att tillochmed värmeälskaren jag börjar längta efter hösten men bara nästan ;)
 
Har haft underbara dagar på stranden med barnen och lika bra kvällar på altanen :)
Livskvalite på riktigt!!
 
Och snart är det dax att åka och hämta valpen T har tingat.. En blandis mellan buhund och stövare och med min tur blir det en stövare som kommer tugga i sig hela mitt hem när man släpper den med blicken ;) ( återkommer säkert med info om det)
 
Nej innan röven växerfast, plugga in hörlurarna och ta tag i tvätten.. Yey... Eller nå..
 
POK
C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela