jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Kråkslottet har blivit med altan

Publicerad 2013-05-30 21:37:49 i

Yey nu är det en liten paus med allt rivande/byggande/flyttning av boder osv osv för en dag eller två iaf :)

Tobbe stökade ihop på gården spolade av utemöbler/grill osv nu i kväll och jag passade på att dammsuga/skura när jag ändå var inne och la barn :)

Nåja nu till det vettiga eg.. Altanen är klar!! Eller ja golvet iaf det saknas fortfarande räcke och att täcka sidorna under men den funkar det är väl det som är viktigast ;)

Ser det framför mig... Morgonkaffe och ros'e vin på varma sommarkvällar, bara lite trist att det är så länge kvar innan jag går på semester.. Nåja den som väntar på något gott... ;)

Nu krama kudden en stund

https://cdn1.cdnme.se/1392229/7-3/pic_51a7aa289606ee4680e6ea08.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela