jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Huset är invaderat..

Publicerad 2013-05-10 11:40:40 i

Av karlar som är här och hjälper till med rivning av bodan, duktig sambo som jag är så kokar jag kaffe, fixar lunch och gör annat husarbete som alltid ska göras..

Men om några timmar rymmer jag till jobbet och avslutar arbetsveckan innan man går på "ledig" helg.. Misstänker att min helg inte kommer kännas avslappnande och uppvilande men vad gör det, sova får jag väl göra då jag blir pensionär ;)

.
Bakom pappa ser ni en gul gammal boda, den är det dom nu håller på att plocka i smådelar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela