jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Bättre sent än aldrig..

Publicerad 2013-05-15 15:45:41 i

Blogg.se har inte gjort annat än tjorvat med mig sista dagarna och jag sitter aldrig vid datorn utan bloggar bara via iPhonen..
Mkt frustrerande iaf att det har tjorvat men nu verkar det fungera som jag vill :)

Det är så smidigt att kunna kasta ihop ett inlägg var man än är, då tid i min värld går åt till barn, hem och jobb... Få stunder jag kan kalla egentid men det är väl så när man blir "vuxen" :)

Mina axlar ömmar fortfarnande av solen som visade sig i söndags då jag fick för mig att det var en bra idée att arbeta ute i linne utan nån form utav solskydd... Korkat!!

Men gården börjar sakta och säkert "tina" fram under allt bråte som rensas bort..
Men har inga förhoppningar in att ha nån vidare vacker gräsmatta före 2017 :/
Sågspån överallt!!

Nånä nu ska jag ta å fixa med lite tvätt
Tjopp tjopp

Bjuder på en bild på My och lilla Myra

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela