jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Älskade fredag!

Publicerad 2013-05-24 08:53:24 i

Äntligen blev det fredag bara några få arbetstimmar kvar sen rundar vi av med ett apt så här en fredag... Kunde ha varit värre ;)

Efter jobbet åker jag och samlar upp alla mina barn som har varit iväg på pappavecka, så nu är det frullekrig, melliskrig och middagskrig som gäller men jag hoppas på lite lugn tid med dom oxå :)

Funderar även om jag ska åka in och köpa mig lite ros'e vin men tror det får bli ett "bjudglas" ist för ett "hemmaglas" blev ju så dålig sist - att man aldrig lär sig!!
Att leva på lite yoghurt och jobba på det sen komma hem och dricka vin på det.. Det säger ju sig själv att det var en dålig dålig combo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela