jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Åh äntligen

Publicerad 2013-05-18 10:22:32 i

Har värmen nått oss här uppe i norr!
Sprang omkring igår i tubtopp och Tobbes trekvartsshorts för att sola bort förra helgens bonnabränna, vilket sjklart slutade med att jag fick en vit rand över brösten ist ( hur jävla snyggt var det fp?!?!)
Så nästa gång jag ska sola till nå så får jag väl springa omkring i nån form utav bikini...

Men gubbarna på soptippen tittade på mig som om jag vore knäpp, tydligen är tubtopp inte klassat som arbetskläder :)

Nåja
Nu har jag gått på arbetshelg 2 *14 timmars, kommer inte se min familj så mkt i helgen :(
Men fördelen är att jag jobbar 1 av 3 ist för varannan helg :) alltid nå!! :)

.
Raringen fixade middagen igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela