jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Renovering och arbetshelg

Publicerad 2013-03-05 08:45:48 i

Gjorde monsterhelgen i helgen lördag-söndag och en lååång tung måndag efter det..
Fick trängas m rullen bland målare och bråten på jobbet.. Nåja allt går bara man vill :)

Vi är i renoveringstaget igen, Tobbe gjorde Neos rum för nån helg sen, förra helgen fick Tovas och tvrummet sig en kyss av färg :)
I trappen tog Tobbe bort en vägg och byggde räcke.. Blev ett kontor bara så där :)

Nej nu ska jag gå å se vad My gör så jag får ev ha ett hyfsat rent hem idag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela