jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Vars fan är JB?!?!

Publicerad 2013-06-03 22:53:28 i

Fatta vad frustrerande det är att vara "trött" men hjärnan bara varvar upp sig och kommer på en det ena en det andra som går att göra/ göra om/ fixa och trixa.. Vore det inte för att jag ska upp före 6 i morgon hade fan en prom varit på sin plats, får ta å göra det i morgon så jag kanske "dödar" lite hjärnaktivitet.. ;)

Så morgondagens to do lista är att fixa en ny ljudbok och en ny playlist.. Lämpligt ansträngande :)

Nu ska jag återgå till att få igen mina "blå" så jag inte ser ut som ett vandrande lik i morgon..
Fuck i need my beutysleep!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela