jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Midsommar

Publicerad 2013-06-21 16:09:29 i Allmänt

Körde ut sambo och dotter till stugan, bilen fullastad med mat, kläder och en hink fisk!! Lovar den fick sambon hålla hårt i!! Inse vad bilen skulle stinka om han skvalpa ut nå av vätskan som var i den hinken!!

Nåja lämnade av familjen och fick efter en stund åka iväg för jobba sista timmarna för den här veckan :)

I morgon ska smörgåstårtan dekoreras för sen fraktas till stugan :)

I morgon hoppas jag på ryssvärmen för jag ska sitta/ligga på en filt njuta av ledigheten och zippa på ett eller tre vinglas :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela