jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Mest bara ordbajseri!!

Publicerad 2013-06-16 00:37:06 i Allmänt

My Sover i Neos rum i natt, känns nästan som om vi vore barnlediga.

Hon sover u vanliga fall i alkoven som är i vårat rum..

Vi ligger nu å tittar film i "normal" volym inte "shhh inte väcka barnet" volym ;)
Har man barn vet man skillnaden!

Den här dagen har varit fartfylld, har tvättat bort all smutstvätt även passat på att tvätta vinterkläderna som har legat på avsattsen i trappen länge nog nu, fan det är juni tror jag kan lägga bort täckjackan ett stund nu ;)
Har även haft främmande av fader som kom på lördagskaffe i vanlig ordning, Carro och jollan ( jollan stannade hela dagen)
Tobbe han jobbade till 14.00 sen drog han ut till långnäs och kolla på en dag på strippen.
Efter maten stoppa jag sambo och flickorna i bilen för att åka några 100m för att titta på när våra nya " grannar" bygger hundgård på sitt snart "nya" hus :)
Anl jag tog bilen var för att jag skulle köra hem jollan till Öjebyn :)
Nog för att jag ÄR lat men riktigt så illa är det inte ;)

Nej nu ska jag ta och sluta ordbajsa!
Helt otroligt att jag fortfarande är vaken!
Om det är bra eller dåligt vet jag inte riktigt än ;)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-06-16 21:13:50

Åhh, tack för tipset! Det ska jag införskaffa! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela