jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Magknip

Publicerad 2013-06-08 12:52:48 i

För några dagarsen fick jag höra nå som gav mig magknip!

Eg berör inte händelsen mig eller min familj ( inte mina vänner heller )
Men ändå gav det mig magknip, att obetänksamhet kan rasera en hel familjs vardag kanske rent av hela deras liv!

Vist kan jag hålla med om att man kanske får skylla sug själv lite att karma biter en själv i röven då du minst anar det..

Nåja släpp det och gå vidare ( iaf jag )

Helgen är i jobbetstecken jobbar 7-21 dagarna 2, så jag kommer vara allt annat ön social i helgen.. Hem, duscha, sova och tillbaka till jobbet vilket känns ovanligt tungt i helgen med skalle bangen from hell hängandes över mig som ett regn moln..

På jobbet nöter vi 4:an idag, prinsessan Madelene ska tydligen gifta sig och det berör tydligen hela Europa och även oss i Pite.. Vet inte om jag är så jäkla brydd :/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela