jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Livets efterrätt!

Publicerad 2013-06-20 13:15:14 i Allmänt

Jag längtar tills jag får barnbarn!

Tänk att få göra allt det där roliga med barnen och slippa ta smällarna som kommer vid konflikter.

Att få bara mysa!

Och sen få lämna tillbaka barnet till mina barn (i mina ögon är dom nog alltid barn) som förhoppningsvis har utnyttjat sina barnfria stund till fullo!

Livets efterätt!

Jag älskar mina barn som fortfarande är barn men med jobb, hus, små barn.. Hamnar tyvärr guldkanten lite i skymundan och plockas tyvärr inte fram så ofta som dom vill... Orken räcker tyvärr inte till allt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela