jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Ledigdag!

Publicerad 2013-06-19 13:10:39 i Allmänt

Hade en kaffedejt på strömnäs 9 i morse, mkt trevligt :)
Kaffe och lite uppdatering på vad man har missat i varandras liv. En slående combo!!

Jag och My ska testa Arlas mjukglass idag, har vispat den i alla konstersregler i några minuter sen tjofsa in den i frysen, där ska den stå i dryga 3 timmar sen vispas igen..
Tror jag och My snart står i frysen m varsin sked och äter den hakvfrusna mjukglassen direkt från bunken ;)

Har lite små planer på att hälsa på lite här och där idag, men jag känner mig jävligt ur form idag!
Så jag kröp ner nu å titta lite djurakuten m lillan, det här är nog ett av de få program som My har ro att sitta stilla och titta på :)

Det är både och att hon är ett sånt livligt barn!
Se tv hinner hon göra då hon blir äldre :)
Men det är som skönt att hon är tyst/lugn några minuter nån gång då och då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela