jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Jackor

Publicerad 2013-06-17 10:09:50 i Allmänt

Barn har oftast nått dom nöter mer än andra, en del har byxor pg dom leker hund på dagis ( bara ett ex)

My hon nöter jackor!!
Så igår köpte jag henne en vår/sommar jacka (3:e)
Blev självklart en rosa!! (Gråter lite)
Från stadium, får hoppas den håller lite bättre!!
Hittade även en svart lurvig jacka för 49kr på Ica maxi, bra att ha lite variation som bryter av allt det gulliga och rosa som cirkulerar i vårat hem ;)

My har även börjat vara väldigt bestämd vad hon ska ha på sig varje morgon, vilket inte alltid är så jäkla skoj!
Spec inte 06.20!
Klänning och leggings!
Ja jo vist men riktigt så enkelt var det inte!!
Får inte vara vilka leggings som helst, och självklart är det _aldrig_ dom jag tar fram först!!
Nåja dagens "krig" var lätt :) kläderna passade fröken utom då leggings som inte fick vara mörkblå utan svarta! :)

Fast jag kan inte förstå hur hon kunde bli så jätte flickig som hon är.. Jag är inte det, Tova är inte det.. Men hennes faster och moster är det!!
Skyller det på dom!! ;)

Kommentarer

Postat av: Gullan

Publicerad 2013-06-17 10:29:12

Så otroligt söt dotter du har!!
Alla 3 barnen är iof helt underbart vackra!! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela