jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Hipp vipps..

Publicerad 2013-06-19 18:24:54 i Allmänt

Blev jag helt solo alena här hemma!

Fadernatur kom förbi och norpade sambo och dotter för att åka upp till stugan en stund!
Skulle gissa att fom blir borta dryga timmen men oj vad jag ska njuta av tystnaden!
Tror nästan att jag ska sätta mute på allt som gör nån form utav ljud!! :)

Idag har varit en seege dag!
Tror jag har lite blodbrist igen både av op och månlig orsak..
Bara till p gräva fram B12 tabletterna igen, måste köpa en sån där liten smidig dosett, köpte en på dollar för några veckor sen men jag hade mer vitamin tabl löst i väskan än I dosettjäkeln!!

Näää om jag skulle spela lite wf, har fastnat i slutspelet igen!

Sitter fortfarande fast i ord i bild spelet..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela