jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Helgen kom och helgen for

Publicerad 2013-06-17 07:47:32 i Allmänt

Jaha.. Måndag?!
Hur gick det här till??
Tyckte nyss jag jobbade mina sista timmar innan efterlängtad helg!!

Nåja snart semester!
4veckor ( hoppas på sol) innan jag får 3 förhoppningsvis lååånga veckor..
Morgon kaffe i solen på altan, åka och bada m alla troll..
Längtar!
Nu har dom stora varit borta i ca 10dagar!!
Tomt hemma, inga som tjafsar om tv programmen eller vem som anv smöret sist..
Kom hem nu!!
:)

Nä om jag skulle kicka igång denna måndag ist för att mysa på

.

Jooo, när jag kom hem i fredags hittade jag röda rosor på bordet, sambon hade varit iväg på lunchen och köpt dom åt mig :)
Har nog en rätt bra sambo ändå!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela