jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Helg

Publicerad 2013-06-15 13:27:22 i Allmänt

Fick sovmorgon till 9.30!!
Helt underbart!!
Upp duscha, starta tvätt, starta kaffe, starta disk, hämta Carro & Jollan..
Hem städa, hänga tvätt, umgås :)

Nu sitter 2 nöjda tjejer i soffan ( vi fuskar) och äter lunch medans jag väntar att dagens 3:e tvätt ska bli klar.

Det är helt underbart när My har sällskap!
Hon är inte rastlös och gnällig!
När hon är sj så blir hon så fruktat rastlös!
Vill inget, hinner överallt.
Igår fick hon sitta vid datorn ( händer aldrig) men det roade henne i tja 7min?!?
Sen var det fulltös igen, men idag har hon lekt m jollan hela dagen..
Gungat, hoppat och sprungit i vattenspridaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela