jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Fruktat dåligt humör!

Publicerad 2013-06-27 20:46:27 i Allmänt



Har ni aldrig haft den där känslan att ni hoppas att nån ska säga/göra nå fel så man får explodera?!

Typ som när man drack för fort som snosis och hade ätit dåligt!
När det bara behövdes en armbåge i sidan i trängseln för att det skulle smälla.. Eller var det bara jag?

Nåja nog biktat här ;)

Tur är väl att man har mognat och kan kontrollera sig, ist för att bygga upp känslan så tar jag en dusch och en mysig bok :)

Inge blod här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela