jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Flitig flitig

Publicerad 2013-06-18 13:03:59 i Allmänt

Fick sovmorgon igen!! Älskar mitt barn lite extra mkt när klockan är över 8 innan hon börjar härja med mig!! :)

Låg sen kvar i sängen till närmare 10, My lekte i sitt "rum" sen skulle hon se film på netflix..

Men sen var det dax att kicka igång dagen!
Duscha, klä mig å lillan, fixa frulle/lunch, städa nedervåningen, lämna lillan på dagis, kasta i mig lite lunch och lite mer kaffe sen skutta iväg på kvällspass.

I morgon är vi lediga, hoppas på stålande sol!!

Kokade en stoooor laddning utav min söt/starka bbq sås igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela