jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Degeränget!

Publicerad 2013-06-25 22:49:48 i Allmänt

Detta område är allt annat än barn/katt vänligt..

Längre ner på våran gata bor nå halvgamla snorungar som nyss verkar ha upptäckt gaspedalen om dom vet vars bromsen än är jag mkt tveksam till!

Idag kom jag hem från jobbet, totalt slut!
Plockade in lite sallad , mer än så tänkte jag inte göra..
10 min senare kommer Sture in jävlat galen jamar, tjojjas, syns att han har panik.

Nån jävel har hällt bensin på katten!

Tobbe fick hjälpa mig å tvätta han vilket inte var lätt, han slet sig och klättrade upp i dusch draperiet och gav oss en tydlig blick " rör ni mig så dör ni"
Stängde in han i Neos rum..
Sen kom pappa med arbetshandskar, här skulle det tvättad katt.

Nu 6timmsr senare är Sture svag/tagen men i gott mod
Ska försöka hålla dom inte men det bor nog inte det lättaste !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela