jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Då kör vi igen..

Publicerad 2013-06-09 10:17:08 i

Betar av helgens sista 14-timmars pass.. Känns förvånansvärt lugnt, var tungt att stiga upp men för att vara jag gick det riktigt bra..
Iof hade jag nog inte riktigt vaknat innan jag svängde in på uppfarten på jobbet, tur det inte är så mkt trafik på vägarna 6.40 i Piteå en söndag morgon.. ;)

Igår nån timme innan jag slutade fick jag ett sms av min bror att jag skulle hämta upp lillan u Munksund då han och min sambo var på kill/poker kväll med några andra killar som oxå hade lyckats fly hemmet för några timmar :)

Nåja jag var lagomt trött efter jobbet, glömt börsen hemma så jag kunde inte stilla mitt socker sug :(
Hämtade upp lillan ( tack hitta.se för vägbeskrivningen) som var övertrött, full i socker, smutsig och ville bara vara m sin pappa! ( hon var inte spec charmig )
När vi kom hem skulle hon inte in!
Inte borsta tänderna, inte tvätta av sug, inte klä av sig, inte sova!
Kan säga att hon testade det lilla av mitt tålamod som fanns kvar..

Men efter 40min av tjorv, bök m täcket osv osv somnade hon :)
Tror jag somnade 10min efter henne :)

Nu ska jag pimpla lite mer kaffe!
Ha en wonderbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela