jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Herre jävlar så kallt

Publicerad 2013-01-17 10:01:50 i

Vaknade av att Ante ringde och var p väg m ungarnas saker.. My var mkt lyckligare än vad jag var över främmande 8.30 på morgonen..

Hörde deras disk nere i hallen medans jag klädde mig

A - sover mamma?
M - jaaa
A - spring upp å hoppa på henne!
M - jaa jaa

Jag - uppmuntra inte barnet!
A - ha ha

Roligare än så var det inte förutom att My var lycklig att nån prata m henne å inte bara mumla ner i kudden som jag hade gjort senaste timmen ;)

Nåja väl nere inser jag att nån sommar värme var inte på tal om så det var bara å bylsa på sig å he sig ut å hämta ved..

Måste tyvärr ut m bilen sen för å hämta hem mina stora troll :)
Kommer däremot inte se dom allt för mkt i helgen få jag jobbar hela helgen men jag får krama dom till veckan ist :)

Får göra fredags middag på måndag ist!!

Nu blir det Dora m My och lite mer kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela