jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Texten som försvann..

Publicerad 2013-02-19 22:49:12 i

Var bara bilden på Neos rum dom dök upp..

Nåja förra inlägget handlade iaf om hur jag sakta men säkert byter ut mina fegvita väggar mot lite mer färg..

Man blir så glad och full av energi när man går in i ett rum m lite färg ist för vit vit vit överallt..

Köket håller på att förvandlas sak för sak till ett halv retro halv modernt kök men jag blir nöjdare för varje steg och det som saknas nu är mina nya tapeter sen min gamla lampa jag fyndade på stugan..

Får lägga in före och efter bilder i alla tum vi härjar i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela