jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Magsmärtor from hell...

Publicerad 2013-02-02 01:54:31 i

Hel slut, magen har gjort riktigt ont sen 23 tiden och jag har inte ätit nå... Annars brukar smärtan komma i samband m matintag och övergå till ett ömmande efter en stund...

Men nu högg det bara till igen och gör då där lämpligt jävla skit ont...

Tog en imovan ihopp om att få iaf somna i från smärtan då jag ska orka upp och jobba i morgon... Men 2 timmar senare ligger jag här, lika vaken och lika ont...

Vill sova, vill kunna äta......

Gonatt på er alla där ute som jb har besökt <3

Bjudet på en bild hur min trapp ser ut om kvällarna :)
Har ju en lättare förälskelse till ljus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela