jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Jag ska bara...

Publicerad 2013-02-20 07:42:53 i

Min dotter M är ärligt ett frö av Hin inte alltid men när hon får sina rastlösa il då hon inget vill göra men hinner ta mig faan överallt..

I förrgår var ett prakt exempel på just en day of hell...

M vaknar 6.30 går å morgon kissar, går dir eftersom jag tyckte hon tog lite lång tid på sig... Där står hon med 4 nya duschcreme flaskor och häller ner i handfatet *suck*

Nere kletade hon ner tvrums bordet m hår vax.
Köksbordet m honung
Diskbänken m diskmedel
Och jag kämpade hela dagen m att ta fram saker hon ev skulle vilja göra ex rita, leka osv osv det enda hon ville var å se film men hon seer ju inte på tv mitt lilla odjur....

Men då där vid 17,30 satte hon dig ner på golvet och börja leka så snällt...

Är det nån mer än jag dom känner att deras barn håller på att ha ihjäl er?


Lilla fröken M har tur att hon är så söt mellan ilen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela