jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Fredagsmys

Publicerad 2013-02-01 17:02:58 i

Efter en rätt intressant vecka m allt för många läkarbesök för att jag ska tycka det är ok!!

2 besök på Cederkliniken m tillhörande blidprov :(

Sen remitterade dom upp mig till Sunderbyakutmotagning när dom efter andra besöket på ceder inte kunde hitta nå fel på mig..

I Sunderbyn fick jag äran i kissa i en burk :/
Sen fick jag dricka nå dom kallade för gastric cocktail men jag lovar er det var i gen vidare god cocktail, det smaka skit!!

Nåja åter igen... Dom kunde inte hjälpa..
Så nu sitter jag och väntar på att gå en remis upp till Sunderbyn igen för att få göra en gastroskopi eller hur det nu stavas... Inget jag direkt längtar efter att få göra....


Idag har jag lallat på i hela nedervåningen å tycker faktiskt resultatet blev riktigt bra, om jag får skryta lite..

Nej nu ska jag gå å hänga lite tvätt så jag får njuta av sista lediga timmarna innan jag kliver på arbetshelg..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela