jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Filmer som fungerar...

Publicerad 2013-02-20 15:35:04 i

Idag fick M sj hjälpa mig å hitta filmer.. Hon valde Nicke nyfiken, Bamse, Laban och Alfons och ta mig klåån hon har varit som en filbunke hela dagen!!

Jag tycker verkligen om henne när hon leker en stund, ser lite film och ibl kommer hon å stör lite ;) med lite surr och 1000 frågor men det gör absolut ingenting så länge hon inte yrar omkring rastlöst och är fröken sabba sabba..

Idag har jag varit väldigt effektiv dammtorkat hela nedervåningen, dammsugat och svabbat, plus att jag hann även ett race igenom badrummet :)


Bjuder på ett kort på tårtan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela