jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Städa/tvätta

Publicerad 2013-08-30 10:25:12 i Allmänt

Wtf!!

Skrev just ett långt inlägg men det behagade att försvinna medans jag tryckte in nå bilder!!

Nåja idag ska jag ta tag i tvätt/städ!
Finns alltid nån yta att städa, nått plagg att tvätta.. Som mamma går man sällan sysslolös hemma :)

I helgen är det dop för sötnöten myra!
Ingen av mina 3 barn är döpta men det är pg att jag är ateist ut i fingerspetsarna!
Att lova att uppfostra barnen i Gudsanda är lite magstarkt, MEN det är MIN åsikt om MINA barn att mina vänner väljer att döpa tycker jag i te alls är fel :)

Nej nu ska jag ta tag i dom ostädade ytorna och dom smutsiga plaggen :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela