jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Snart jul?!

Publicerad 2013-08-22 09:06:00 i Allmänt

Ja så nära är det faktiskt!

Och i år är inte mina storabarn m oss utan ska fira med sin pappa och hans släkt.

En av dom stora nackdelarna med att ha delad vårdnad!

Julen blir så konstig, inte mina stora inte min familj..
Vi ska väl ant fira i Lule och det är väl helt rätt att vi visar oss där oxå men det blir som fel för mig..

Vill ärligt vara hemma!
Men vi bor så litet att ingen rymms med oss.. :(

Nåja nu ska jag inte gräva ner mig i december problemen mitt i augusti! :)

Hipps vipps ha en wonderful dag :)

Än så länge värker varken skalle,axlar eller nacke!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela