jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Skulle behöva

Publicerad 2013-08-31 08:45:08 i Allmänt

Åka in till staden och fixa lite..

*doppresent till myran
* överdragsbyxor åt liten och stor
* en fickkalender åt störst

Men det tog emot att åka in!
Men klockan är inte så mkt än, kollade inte på klockan när jag steg upp idag, kände mig bara så utvilad att klockan borde ju lätt vara 9-10 ich.. Så jag gick och väckte störst oxå.. Men efter jag hade varit ut och efter jag hade slagit igång mobilen tittar jag på klockan 8.09.. Oh jag har väckt störst kl8 en lördagsmorgon ( kanske inte sååå poppis)

Nåja än hör jag ingen som väser så hon kan inte ha blivit så vrång ;)

Btw
Min katt sitter å jamar hela tiden fast vatten/mat skål är fulla..
Är det blötmat hon skriker efter eller är det nå annat jag ska överväga att köpa åt henne?
Hon är inte så förtjust i blötmat i vanliga fall, äter lite och låter resten torka i skålen....

Nåja nu ska jag flirta m stor om att han gör lite kaffe åt sinstackars mamma ;)
Fungerar så länge han tycker det är kul att koka kaffe, snart har det ilet gått över :(

Men jag har liten kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela