jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Regn..

Publicerad 2013-08-19 08:16:58 i Allmänt

Jag fryser så jag nästan skakar!
Ändå har jag dubbla raggisar på mig, tycker inte om höst/vintern!

Enda fördelen är att jag kan börja tända alla mina ljus igen :)

Idag börjar skolan om efter ett mkt kort sommarlov?!
Tyckte det nyss var examen och mina stora smet till Småland på semester men hipps vipps är dagen D här igen.. Nu är det att hitta åt rutinerna igen..

Komihåg till mig sj!
Köpa busskort till neo!

Måste sätta mig å kolla upp höst/vinterkläder till alla.. Hujja.. Dyrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela