jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Mycket vill ha mer?!

Publicerad 2013-08-21 20:44:27 i Allmänt

Vist är det så!

Jag har allt! Familj, vänner, hus, fast jobb osv men ändå klagar man!

Ingen inspiration till middagen
Inget lust att städa
Osv osv

Sista dagarna har varit gräsliga!
My testar alla gränser 50 gånger pr dag!
Jobbet.. Ja jag älskar mitt jobb men IBK är täcket tungt att lyfta på morgnarna men så är det väl för alla periodvist..
Axlar, nacke och skallen värker nå så djuriskt.. Har testat alla tabl som jag har, massage, övningar, kaffe men INGET hjälper.. Inte konstigt att man känner sug lite lättretlig, tycker synd om alla som måste vara runt mig såna här dagar...
Är allraminst charmigast i byn just nu!!

Nu ska jag bädda ner mig och titta serier och äta glass!

I morgon SKA vara en bättre dag!

~Chatrin~

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela