jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Gahhh

Publicerad 2012-09-22 22:04:40 i

Lillan blir 11år i morgon, hon ÄR ingen liten tjej längre, inte ens nästan...
Hujja!!

Har faktiskt bakat!! Satt å försökte lusta ut när jag sist bakade nå, å nja nej jag kommer faktiskt inte ihåg sist jag bakade... Brukar vara Tobbe som får nått bak il lite då och då aldrig å sällan jag..
Matlagning är lite mer min jargong, matlagnings tv-böcker- tidningar att få leka sig fram i köket m roliga matvaror jooo det är nå än att följa ett recept å sen all disk som blir efter en kaka hujja...

Just nu har jag humpat i säng alla barnen och satt mig i soffan m ett vinglas och väntar ner Tobbe om han inte somnade när han sövde My..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela