jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Morgon kaffe

Publicerad 2012-10-27 09:26:05 i

Och Bolibompa.. Inte den optimala combon men det hör till vanligheterna här..

Vad gör man inte för husefriden? Spec på morgnarna?
Sj hade jag valt att få mys vakna till i hörnet av soffan m min Teddyfilt, kaffe och nån romantiskkomedi men det lär ju inte hända så länge barnen är små..
Får passa på att ta vara på närheten man får av dom medans dom vill ist fast det är till nå skit bompa ;)
Snart är dom stora och vill inte alls mysa m sin mamma och då kommer jag sitta i mitt hörn m min filt, kaffe och min filt och sakna dom morgnarna jag hade m barnen och skit bompa....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela