jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Löser tårar problem?

Publicerad 2012-10-23 14:58:02 i

Tårar är inget jag anv som hjälp i en disk/bråk anser det som fulspel..

Bara för att jag är kvinna betyder inte det att jag ska vara den svagare å gråter mig ur situationer jag inte behärskar.

Tårar löser inte mina problem!

Men tårar kan göra så att du inte kokaröver av känslor iaf tillfälligt.

Nej jag vet inte vad jag tycker längre om dom där salta dropparna dom är väl kanske bra ibl iaf :)

Men ni tjejer som anv tårar mot era karlar bara för att få som ni vill borde sluta det är sååå fult gjort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela