jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Halloween

Publicerad 2012-10-31 16:42:48 i

Idag är det halloween, inget jag eg firar men tycker det är rätt mysigt att se pumpor utskurna i olika mönster lite här och var, vi har våran bro in mot gården så ingen som kör förbi skulle se om vi pynta å lulla på.. Har en både och känsla över det..

Idag har jag inget direkt gjort, marinerat kycklingen på morgonen, morgon kaffe m Emeli som även plockade m sig My och släppte av henne på dagis på vägen till jobbet..

Hade velat ha en hobby men vad... Måla, baka, tja ja jo men vars ska jag he allt jag bakar? Och jag äger inte ens en pensel ännu mindre nå kanvas blir en dyr hobby.. Hmm nåå måste jag göra för att hålla igång lite lämpligt mkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela