jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

1år går fort..

Publicerad 2012-10-21 11:34:47 i

Fan vad tiden går fort..
Redan 1år sen jag genomgick min op, var på återbesök i veckan som var.
Helt otroligt mitt BMI har gått från 38 till 22,3 och mitt midjemått från 118 till 73cm.
Alla värden var bra, lite i underkant på vätskeintaget men äh det kan jag nog fixa till :)
Nu ska jag bara peppa mig så jag slutar röka så jag kan boka tid för magop för jag vill ha ett BRA resultat och då krävs det nikotinfritt liv...
Har sett så många dåliga resultat men där har dom fuskat m rökning och städat/slitit för tidigt så att dom har fått ärrbildningar och i vissa fall har rent såren gått upp... Nej ska jag lägga mig under kniven så ska jag vara förberedd för det..


Nu sitter jag å myser i värmen på soffan m My när resterande av dom inneboenden stack ut på lite olika aktiviteter, kan inte påstå att jag är avis på dom... Kallt ute ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela