jag och mina getter.

En blogg om allt å ingeting..

Skulle behöva..

Publicerad 2012-06-11 13:05:18 i Allmänt

1. Åka och träna..
2. Starta min vän i badrummet ( tvättmaskinen)
3. Klippa mig
4. Göra en Veckosallad.
5. Dammsuga och skura.
6. Planterna om mina blommor
7. Åka till Svensbysåg och köpa virke ( men dra släp sj lät inte så jävla sköj)
8. Köpa kläder åt MIG!!
Nåja finns säkert en jävla massa andra måsten oxå men uh jag känner inte direkt för nå.. eller joo träna men då siter jag lite fast m My.. hmm nåja det löser sig säkert kanske kan flirta med nån som har fått semester ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Häxan sur tant

En blogg om allt och lite till.. Allt från familjeliv till vad jag fyndade på ICA här om dagen *S*

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela